lördag 26 september 2009

3 timmar, 20 minuter och 6 sekunder





Jag överlevde Lidingöloppet. Trots ryggskott och en blå stortånagel!

Tack till er alla som har stöttat mig. Enligt vadslagningen är summan att betala 500kr, men ni ger det ni vill och tycker ni har råd med! Och ni kan tipsa alla era vänner om detta - än är det inte för sent att vara med!

Betalningen görs innan 30 oktober (för er som betalar från Sverige) och 20 oktober (för er som betalar från Finland). Svenskar betalar direkt till Asylgruppens postgiro: 596851-6. Om du är bosatt i Finland så skickar jag mitt kontonummer i ett mail. Betala innan den 20 oktober så överför jag pengarna till Sverige i en samlad betalning.

Märk betalningen med ditt namn samt "hoppetloppet"! Tusen tack för att ni vill göra detta med mig!
Kramar, tove

Ytterligare en bidragsgivare är:
Åsa Andersson, Uppsala


PS! Min kära vän Marie Nordqvist sprang på 3 timmar, 9 minuter och 31 sekunder. Bästa åländska i loppet! Extra bra jobb av henne! DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar